Zasady sklepu
Szanujemy mądre i praktyczne wybory zakupowe, które ułatwiają codzienną pielęgnację noworodków, niemowląt i dzieci. W naszym sklepie znajdziesz certyfikowane i bezpieczne akcesoria dla najbardziej delikatnej skóry dziecka.
Zapoznaj się z poniższymi zasadami dotyczącymi sklepu, aby uzyskać więcej informacji i skontaktuj się z nami.
RODZAJE I CZAS DOSTAWY
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. Zamówienia krajowe realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.
a) Kurier DPD: do 1-2 dni roboczych,
b) Kurier DHL: do 1-2 dni roboczych,
c) paczkomaty InPost: do 1-2 dni roboczych.
Odbiór osobisty zamówień złożonych w Sklepie jest niemożliwy. Wysyłka na terenie Europy może potrwać do 5 dni roboczych.
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Oferujemy następujące formy płatności:
a) płatność przelewem bankowym na wskazany nr konta sklepu internetowego PKO BP 51 1020 5297 0000 1202 0241 9976;
b) płatność online za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl;
c) płatność online za pośrednictwem systemu PayPal.
Korzystanie z płatności za pośrednictwem systemu płatności online wymaga uprzedniej akceptacji przez Klienta regulaminu tych usług. Nie prowadzimy sprzedaży i wysyłek za pobraniem.
ZWROT TOWARU
Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu na adres hello@marceline.pl. Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego i zwracanym zamówieniem na adres:
MARCELINE.PL Marcin Wachowiak
ul. Pełczyńskiego 14B/101
01-471 Warszawa
REKLAMACJA
Jeżeli zakupiony towar nie spełnia oczekiwań, możesz go zareklamować. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem hello@marceline.pl przesyłając wypełniony formularz. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.