top of page

Zasady sklepu

Szanujemy mądre i praktyczne wybory zakupowe, które ułatwiają codzienną pielęgnację noworodków, niemowląt i dzieci. W naszym sklepie znajdziesz certyfikowane i bezpieczne akcesoria dla najbardziej delikatnej skóry dziecka. 

Zapoznaj się z poniższymi zasadami dotyczącymi sklepu, aby uzyskać więcej informacji i skontaktuj się z nami.

Marceline_sklep_kocyk merino

RODZAJE I CZAS DOSTAWY

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. Zamówienia krajowe realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty.

a) Kurier DPD: do 1-2 dni roboczych,

b) Kurier DHL: do 1-2 dni roboczych,

c) paczkomaty InPost: do 1-2 dni roboczych.

 

Odbiór osobisty zamówień złożonych w Sklepie jest niemożliwy. Wysyłka na terenie Europy może potrwać do 5 dni roboczych.

 

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Oferujemy następujące formy płatności:

a) płatność przelewem bankowym na wskazany nr konta sklepu internetowego PKO BP 51 1020 5297 0000 1202 0241 9976;

b) płatność online za pośrednictwem systemu Przelewy24.pl;

c) płatność online za pośrednictwem systemu PayPal.

 

Korzystanie z płatności za pośrednictwem systemu płatności online wymaga uprzedniej akceptacji przez Klienta regulaminu tych usług. Nie prowadzimy sprzedaży i wysyłek za pobraniem.

ZWROT TOWARU

 

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Chcąc zwrócić zamówione produkty, należy poinformować nas o tym przesyłając wypełniony formularz zwrotu na adres hello@marceline.pl. Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Wypełniony formularz prosimy odesłać wraz z oryginałem paragonu fiskalnego i zwracanym zamówieniem na adres:
MARCELINE.PL Marcin Wachowiak
ul. Pełczyńskiego 14B/101
01-471 Warszawa

REKLAMACJA

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia oczekiwań, możesz go zareklamować. W tym celu skontaktuj się z nami pod adresem hello@marceline.pl przesyłając wypełniony formularz. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania. W przypadku uznania reklamacji wymienimy wadliwy produkt na wolny od wad lub usuniemy wadę.

bottom of page